0.00
3 читателя, 17 топиков

Таиланд. Наши заметки: "Зірки ютьюба"

На маяк
       Путешествия с детьми: Таиланд. Наши заметки: Зірки ютьюба
З самого ранку  ми не поїхали, з часом нашого перебування стало помітно, що ми все менш здатні рано підійматися, й стаємо менш зорганізовані, відпочинок бере своє.

Йду десь о 7й лише домовлятися на ресепшн за машину, оскільки два дні підряд, коли на вулиці намагалися домовитися гнули ціни по 1200 за трансфер до Нацпарку.
На ресепшені оголосили мені 1000, й почалися запеклі бої. Я 500, «відпочинок закінчується», «грошей немає», «ми з діточками, а так би байка взяли», це приклади моїх доводів чому має бути дешевше. В решті зійшлися на 600, це заброска до парку, й потім за 3-4 години потрібно забрати нас додому. Ну що, не погано, від можливого прайсу 50% діскаунту.
Читать дальше →

Таиланд. Наши заметки: "Сноукьорлінг герлс"

Ввечері знову пішли до турагенціїї, адже мали плани з подальших мандрівок островами.

Нам запропонували нещодавно відвідати на вибір декілька турів:  4 острови, Ко Рок або Ко Нгай. Але 4 острови не радили, бо з малими дітьми занадто важко буде мандрувати з острова на острів.

Залишилося обрати серед двох.  Один вдвічі дешевший за інший, але на інший відкрили наче доступ лише 6 місяців тому й там має бути недоторкана природа. Вагаючись, так й приходимо до агенції. Світла немає у всьому регіоні через зливу. Бесіда відбувається при свічках.

Обрали тур той що дорожче, він на спідботі ( інший на лонгтейл бот), почали торгуватися стартова 1800, дійшли за 1250, нижче ну ні як.

Дівчина вже майже плаче, що далі торги не підуть.

Читать дальше →

Таиланд. Наши заметки: "Экскурсія - слон, печера, водоспад"

Попередньо налагоджували стосунки з туристичними агенціями та вивчали пропозиції.
Обрали тур, що поєднує прогулянку на слонах та пішохідну прогулянку до печери та водоспаду за ціною 1100 з людини. Спитали яку накращу пропозицію нам можуть запропонувати. 700 бат. Змогли доторгуватися лише до 650, але на наступний раз домовились, що за нами залишиться останнє слово.
Ввечері залишили передплату 500 бат.

Прогулянка зі слонами
За цією програмою агентство не має набирати групу якоїсь визначеної кількості, оскільки на слоні вміщується лише 2 людини (в нашому випадку 4), тож фіксованого часу виїзду немає. Ми замовили старт програми на 9.

Читать дальше →

Таиланд. Наши заметки: "Операції під покровом ночі"

Планування відпочинку

Сьогодні раптом виявилось, що нам залишилось лише 2 тижні, а планів менше не стало, бо за час перебування на острові майже нічого туристичного не робили через невизначеність із житлом.
Але вчора ж все змінилося, тому витрачаємо ранок на планування подальшого вільного часу.

І в результаті в нас виходить досить щільний графік екскурсій, масажів, фотосесій, прогулянок, навчання діточок.

Путешествия с детьми: Таиланд. Наши заметки: Операції під покровом ночі
Читать дальше →

Таиланд. Наши заметки: "3 дні на морі"

Налагодження морського режиму

Першого ранку ми не дуже рано прокинулися і не дуже швидко збиралися. Наче нікуди не поспішали… А мали б. Вийшли на пляж десь о 9, занурили малюків поки ще сонце лагідне і залягли в тінь пальми. Малючки спочатку поспали годинку-півтори — в тиньку нормальна температура плюс легкий вітерець, тож малючкам добре відпочивається.  Поки вони спали ми 2 рази по 20 хвилин (по черзі) поплавали.

Читать дальше →

Таиланд. Наши заметки: "Долгая дорога к морю"

Еще один день провели у бассейна в Сукхотаи, а тихий час в номере.

тест: Путешествия с детьми: Таиланд. Наши заметки: Долгая дорога к морю

На следующее утро отправились на такси (его заказали на ресепшене – 250 бат) в новый город на автобусную станцию.
Там в кассе (обычной не туристической) купили билет до Бангкока (342 бата).
Нам необходимо было доехать до аэропорта Дон Мыанг, не далеко от него Саня забронила гостиницу. На автовокзале сказали, что автобус не останавливается на этой остановке и нам надо будет ехать сначала до конечной в Бангкок, а затем на такси минут 30-40 до аэропорта. Это нас немного озадачило.
Читать дальше →

Таиланд. Наши заметки: "Сукхотай - мы еще тут"

Путешествия с детьми: Таиланд. Наши заметки: Сукхотай - мы еще тут
Утренний моцион не изменился: завтрак, купание, загорание, детский сон.
За завтраком набрали еды для себя на обед, но сегодня уже с официальным разрешением.
В отель привезли новые большие зонты, мы ими и перекрыли детскую плавательную зону. Сегодня смогли их выкупать аж 4 раза.
Читать дальше →

Таиланд. Наши заметки: "Сукхотай - день второй"

На сегодня мы запланировали спокойный день у бассейна с выходом к развалинам после 3 часов.

Проснулись в 8.30. Пришли на завтрак к 9-ти. В нашем резорте прибавилось народу, так что сегодня был приготовлен полноценный завтрак (вчера была урезаная версия, так как готовили только для нас). За завтраком нас одолела мысль о том, что можно и обед себе организовать. Сначала мы сконцентрировались на фруктах, но потом решили взять и рисок. К 10 часам в ресторане никого уже небыло и мы благополучно провернули нашу задумку.

Отправились «на воду». В нашем бассейне есть небольшая зона для деток — круглая и неглубокая. Когда солнце было в зените мы поставили зонт прямо в эту зону и освежали-купали детей там. А пока малыши спали мы сидели в детском бассейне по грудь в воде за столом.