Таиланд. Наши заметки: "Операції під покровом ночі"

Планування відпочинку

Сьогодні раптом виявилось, що нам залишилось лише 2 тижні, а планів менше не стало, бо за час перебування на острові майже нічого туристичного не робили через невизначеність із житлом.
Але вчора ж все змінилося, тому витрачаємо ранок на планування подальшого вільного часу.

І в результаті в нас виходить досить щільний графік екскурсій, масажів, фотосесій, прогулянок, навчання діточок.

Путешествия с детьми: Таиланд. Наши заметки: Операції під покровом ночі

Ввечері маємо готуватися вже до першої ранкової фотосесії (про це у розділі Нічні операції).
Перед вечерею заглядаємо в перше ліпше турагенство, але там не спілкуються англійською, набираємо буклетів з інформацією про тури й їдемо.
  По дорозі натрапили на ще одно, спершу питаємо чи володіють вони англійською, після позитивної відповіді, задаємо наступне про чи є в них знижки, кажуть, що так, але в залежності від туру. Обираємо навмання перший ліпший тур, він одразу телефонує й каже, що буде 700 батів з людини (у буклеті тур вартує 1100 ). Задоволені йдемо вивчати інформацію у букетиках.
  Наступного дня втілюємо на світанку з 6 до 7 годин нашу першу фотосесію. Все дуже гарно, але малюки швидко втомлюються (тут схиляю голову перед дитячими фотографами). Робимо висновок, що як тільки вони прокинулися будем одразу ж бігти на фотосесію аби мати трішки більше часу на постановки.
  Вдень біля басейну вивчаємо існуючі тури й рахуємо яку гуртову знижку хочемо отримати. Діти залюбки нам допомагають у цьому.

Огляд житла на Крабі

При пошуку житла раджу шукати спочатку через сайти агрегатори такі як букінг, аирбнб, агода. Чекати чи моніторити кльові пропозиції для бронювання. Потім приїжджати на місце і домовлятися з господарями за скидку від тієї скидки. Спочатку ми бронювали такі пропозиції, а при прибутті на місце вже не могли торгуватись, оскільки ота файна пропозиція вже кимось (а насправді нами заброньована).
  Тому після таких спроб перейшли вже до пошуку, потім прибуття на місце, оглядини всього й торги від найнижчої ціни. До того ж наближається кінець сезону й кількість людей вже йде на спад. Офіційний низький сезон з кінця квітня й по кінець жовтня.
  Також варто заглянути на сайти, які не є дуже популярами в наших краях, або відомі для місцевих туристів, так ми раптом натрапили на сайт Sawadee, де ті ж готелі, що й на букінгу вартують значно нижче.

Ао Нанг
  Ми зупинилися в готелі Anyavee Ban Ao Nang Resort  За супер знижкою ціна вийшла 1350 бат за добу, дорого, 3й поверх (і це нам з рюкзаками та візочками), в готелі немає ліфту, біля дороги, до моря близько 400-500м.
  Проте персонал дружній, привітний. Допомогли з паромом купити квитки, організували трансфер, і коли водій виявився скаженим й нечемним, вирішили нас не напружувати, назвавши його глупим, визвали іншого.
  Є басейн, сніданок входить до вартості проживання, дуже смачний шведський стіл.
Вартість за номер 1350 бат за добу (зі сніданком)

Ко Ланта
Pada hotel
  Ввічливий персонал, не сварили нас за тотальну перестановку в кімнатах, виділили двокімнатний номер, але на 3 поверсі, ліфта не було також.

Путешествия с детьми: Таиланд. Наши заметки: Операції під покровом ночі

Є біля готелю відпочинкова зона з тапчанами, до моря 200м через територію іншого готелю. На території того готелю можна користуватися басейном, платні рушники для басейну.
  Прибирання та зміна білизни, рушників щодня.
Вартість за номер 650 бат за добу

Lanta Palace Resort & Beach Club

Наш маленький рожевий бунгало

Вид зі входу

Дві двері одна міні терасу, де паркуємо наші візочки, одна в сунвузол.

Знаходиться безпосередньо на узбережжі, з пляжем та басейном, басейн чистять що дня. Є корпус житловий – знаходиться в самій глибині резорту та 4-5 рядів цегляних бунгало з умовами на березі.
  На території є ресторан, безкоштовний вай фай, безкоштовні рушники для пляжу, тапчани та мати. Прибирання та зміна білизни, рушників за потреби щодня.
Вартість за бунгало 1000 бат за добу зі сніданком

Мусульманський острів

Майже 95% відсотків населення Ланти – це мусульмани, що для нас було несподіванкою. Виявляється, що населення архіпелагу (саме так це архіпелаг до якого входять 52 острови), в минулому пірати, що осіли тут на постійному. Мусульманський острів Коли ми приїхали, то дуже здивувалися, що тут переважна більшість жінок носить паранджу, адже після засилля буддистських храмів Бангкоку та Сукхотая іншої релігійної групи ми й не уявляли.

Майже 95% відсотків населення Ланти – це мусульмани, що для нас було несподіванкою. Все як й у інших мусульманських регіонах, заклик до молитов через гучномовці по декілька разів на день. Виявляється, що населення архіпелагу (саме так це архіпелаг до якого входять 52 острови), в минулому пірати та морські цигани з Індонезії, що осіли тут на постійному. Через деякий час сюди прибули мусульмани з Малазії та Індонезії. А згодом ще й китайські торговці та створили тут свою морську торгівельну мережу. Тож мікс народів ще той.

Дуже веселить коли на тук-тук з дискотечною підсвіткою їде три баришні в паранджі, або купання в басейні при повному екіпіруванні, а ще поєднання паранджі та футболки супермен.

Припливи й відпливи

Це дуже впливаюча річ на відпочинок та можливість попірнати особливо з дитиною. Саша писала про пляж Клонг Конг та про вигляд вдень, коли вода відходить.
  На нашому пляжі вода прибуває максимально двічі на добу вдень біля 13-14, та ввечері біля 21. Відшукала сайт, де можна подивитися як змінюється рівень води й коли вода прибувати/відбувати.
  Моя оцінка виявилася неточною 11:30 й 23:50 максимальний рівень води.

Але як з'ясувалось цей час не постійний й день від дня дуже змінюється. За повного місяця це десь +25-30 хвилин, а як старий, то й на годину чи 1,5 може відрізнятися від попередньої доби.

Фото нашого пляжу в пік припливу

Путешествия с детьми: Таиланд. Наши заметки: Операції під покровом ночі

Фото пляжу при відпливіПутешествия с детьми: Таиланд. Наши заметки: Операції під покровом ночі
З цієї точки зору при плануванні поїздки варто не знехтувати оглядом пляжів.

А ще вчора виникло питання: «Чи може віднести у відкрите море під час припливу?» Поки відповіді не знайшли.

Нічні операції

«Ботанікі»

Мали ми собі роботу відшукати та змайструвати реквізит для першої фотосесії малюків. Тож гарненько підкріпившись вечерею, пішли на пошуки бананового листя. Саня згадала, що бачила його за старим будинком. Не вагаючись йдемо туди. Рухаючись у пітьмі з ліхтариком від телефону й ножем вона полізла у хащі, зупинилась на хвильку, бо смерділо дохлими кальмарами, але зібралась духом й відрізала здоровезний лист від дерева.
  Далі ми пішли за здоровезними лопухами, що примітили біля готелю Пада. Недовго порівнюючи листя врізали дві штуки.
Наступною постраждала пальма з буруньками біля нашего бунгало (вдалося засняти весь наш здобуток).

Путешествия с детьми: Таиланд. Наши заметки: Операції під покровом ночі

Після огляду здобутку та нічного купання у морі, з'ясували, що один лист замалий. Переходимо до другої частини вирізання лопухів. Беремо візочки, для маскування залишаємося в рушниках, думаючи, що зливаємось з місцевою фауною, й повертаємось на місце. Доки ми займалися порівняльною характеристикою листків нашого кустарника, раптом їде машина, ми причаїлися біля ліхтаря (пам'ятаємо про маскування) й завмерли з ножем у руках, ніби просто прогулюємось. Тільки проїхала машина повз нас вирубається освітлення територій й бачу як два малих силуети якихось тварин мчать на нас. Серце завмерло — виявилось дві кишенькових собачки вирішили показати хто тут голосніше гавкає на нас. Хух...
  Але це варто того:

Путешествия с детьми: Таиланд. Наши заметки: Операції під покровом ночіПутешествия с детьми: Таиланд. Наши заметки: Операції під покровом ночі

«КДМ або крадії матів»

На цей вічер було запланована ще одна операція.
Ось так наші малюки проводять ранод до 11 й вечірній час,

а ось так вдень

Мами бажають дітям найкращого, а собі спокійного відпочинку. Тож не довго вагаючись ми пішли на операцію з пограбування пляжного реквізиту (звичайно з поверненням за два тижні). Захопили по 2 мата під пахви тай драпать.

Під час прибирання кімнат зробили схованку

Путешествия с детьми: Таиланд. Наши заметки: Операції під покровом ночі

а вдень розклали майданчик. Тепер вони таких мають аж 2.

Способи економії

Готелі та резорти, що включають у вартість проживання сніданок коштують зазвичай дорожче, але якщо ви плануєте економити, то не варто їх одразу відкидати. Для себе ми відкрили чудовий спосіб знизити вартість подорожі саме за рахунок таких сніданків.
  По-перше, ви все одно будете витрачати гроші на сніданок, по-друге ви можете спокійно з нахабним обличчям зібрати собі добрячий тормозок до кімнати, тим самим забезпечивши себе ще й денним прийомом їжі. Ну, а вечерю, мабуть, вже доведеться сплатити.

Приклад наших витрат зі та без сніданків.
  Сніданок 100-120 ( булки, йогурт, вода, фрукти)
  Обід 100 (рис, фрут шейк) – це найдешевше з можливих варіантів (обійшли всі кафе пляжу) в середньому по регіону такий міні обід буде коштувати 200 бат.
  Вечеря нам коштує, як і обід, 100 бат.
Тож якщо підрахувати готель зі сніданком треба враховувати, що ви економите 200-250 батів, якщо можете зробити нахабну мину.
  Так преспокійно ми набирали їжі перші 2 сніданки нашого перебування в Palace. А ось сьогодні нам сказали, що замовляти на сніданок можна за меню лише на суму 150 батів.
  Вирішили таки нас обмежити, мабуть порахували, що вже працюють собі в збиток:). Ну, ми й підрахували на яку ж суму сьогодні замовили, вийшло 290-300 бат на людину.
Зекономили!

Ще можна економити на підгузках, все ж таки на вулиці жарко, та й дитині більше користі від солоного бризу та помірного сонечка.
  Беремо побільше рушників для басейнів й вигулюємо на них малечу, а якщо раптом «небезпека», то легко все можна почистити.

Переваги мандрування вдвох

Зробила підборочку на цю тему, нижче список:
• Купання в морі по черзі поки малюки спалять або тусюкають (а це не аби яке задоволення поплавати хоч хвильку на самоті в морі);
• Прийняти душ
• Посадка в таксі, автобус
• Діти розважають один одного
• Зайти до магазину (можна залишити візочок и не турбуватись, що дитину треба вдягати бо там температура в магазинах на 10 градусів менша)
• Зайти по сходах до храму (візочок швиденько підхопили й допомогли одне одному)
• Є кому вас фотографувати
• В екстрених випадках – є кого відправити за допомогою
• Та й є з ком поговорити на душевні теми рідною мовою теплими вечорами
• А ще можна влаштувати салон краси й поробити зачіски

Путешествия с детьми: Таиланд. Наши заметки: Операції під покровом ночі

Щодо відпочинку в Тайланді, то ми зустрічали досить багато пар відпочиваючих з маленькими дітками з Європи.

Корисні штуки

Скотч (вже був, тепер нове застосування) – як регулятор кондиціонеру в кімнаті, затичку для умивальника при пранні
Годинник водонепроникний — допоможе вимірювати час купання, як малюк заснув
Ніж — за призначенням
Мотузка — сушити речі

0 комментариев

Только зарегистрированные и авторизованные пользователи могут оставлять комментарии.